2008. augusztus 4., hétfő

Kipróbáltam a játékot!!!

Hát gyerekek, ez valami brutális. Amit tudok ajánlatni, hogy egyedül ne erőltessétek csak ha tényleg felkészültnek érzitek magatoka.

Neki kezdtem péntek délelőtt és vasárnap hajnalban hagytam abba, annyira bejött!
Az eredmény csodaszép és örülök is neki, de az energiaszintem kb - 50 és -150 között van. Szeretem az alkotás hevét de ami sok az sokk!!!
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy Szilárdnak megköszönjem a segítséget amit a pakolásban végrehajtott és természetesen Ádámnak és Mikinek akik tartották bennem a lelket.

Ezt a játékot szerelmeseknek és magányos embereknek ajánlom ( sajnos én az utóbbihoz tartozom ) mert ennél jobb feszültség levezetés és kreativ alkotási lehetőség nem nagyon van.

Hál' istennek vége és bár nagyon fáradtan de mégis az alkotás örömével zártam a hetet!

Próbáljátok ki, állati!!!!

Nincsenek megjegyzések: