2008. október 12., vasárnap

Végre!


Hát újra itt!!!

Ezúton is minden kedves olvasómtól elnézést kérek, hogy eddig nem írtam. Igyekszem a jővőben több időt szakítani magamra és rátok is. A magánéletem változatlan, de hogyan is változna ha nincs ideje az embernek ismerkedni. Komoly változásokon mentem keresztül viszont a munkahelyem tekintetében. Az Isten útjai kifürkészhetetlenek alapon a szélsőséges komáromi rosszból egy másik végletbe az 5*-os luxusba kerültem. Valahogy üldöz az értékesítés! Lehet, hogy alkatom vagy stílusom miatt, de üldöz. Üldöz a vendéglátóipar is. Lehet , hogy üldözési mániám van? Csak nem. Bár mintha valaki állna mögöttem folyamatosan! :-)
Immár 3 hete, hogy Debrecen és Kelet-Magyarország első és jelenleg egyetlen 5*-os szállodájának vagyok értékesítési manager-re.
Milyen előkelően hangzik, nem? Valójában kőkemény munkát takar ez az előkelő titulus. El is gondolkoztam rajta, hogy a kollegáim 80 %-ának miért is nincs magánélete. Nem baj! Panaszra egyenlőre nincs okom. A csapat jó bár kicsit még zabolátlan, de ennyi kell is ahoz, hogy emberek maradjunk. Remélem hamar átlátom a munkahelyi dolgokat és kicsit több szabadidőm lesz, addig is írok még csak picit ritkábban. Azért kitartás és olvassátok a bejelentkezéseket.

Üdv

Nincsenek megjegyzések: