2008. július 20., vasárnap

Texas

Nincs kettő - öt nélkül!
Jöhetne a kérdés, mi a manót akar ez a cím jelenteni?
Válasz meglepően egyszerűnek tűnhet, ha egy kicsi segítséget adok!

Na jó, adok nagyobb segítséget! Talán így már menni fog!

Igen a válasz helyes! Ez, az a játék ami viharként söpör végig Európán és Magyarországot sem kerüli el.
A játék ahol a stratégia párosul a % számítással és a szerencsével!



Tegnap a Korda Villában ért a megtiszteltetés, hogy Klárikával, Gyuri bácsival, gyönyörű partneremmel Iszusz-szal egy óriási póker derbin vehettem részt.

A végeredmény 1-1 azaz 2 játékból egyszer biztosan megverem magam. Az a furcsa az ilyen baráti meccsekben, hogy a végére mindenki mosolyog, alkohol és cigi szagú. A lényeg a lényegben, hogy az első menetben szokásomhoz híven igyekeztem a lehető leggyorsabban kiesni, hiába ha lap halott az ember nagyon nincs mit tenni. Ettől függetlenül mégis közel 2 óra hossza volt mire eljutottam a végéhez, úgy is fogalmazhatnék, hogy nem minden sajt papsajt - a 3. vagy 4. all in már nem jött be és bedobtam a törcsit. Elfáradtam és már kicsit a következő körön gondolkodtam és már azt akartam játszani. Persze lehet magunkat nyugtatni ilyen és ehez hasonló magyarázatokkal de a valóság az, hogy nagyon sokat kell még fejlődnöm.

Szerncsémre a következő kör már az enyém volt! Ha nem akartam is jöttek a lapok, a partnerek elfáradtak és láthatóan megindult a szekér. Éjfél- előttem sok sok zseton és talán már el is hittem, hogy nyerek. Fél 1 - egyre erőssebb "Kicsi" már csak ketten maradtunk a körben és a zsetonokat tekintve az arány felém húzott. 3/4 1 all in megremeg a kezem - ám legyen.

Óriási Blöfffffffff!


Nyertem! Még percekig gondolkoztam, hogy valóban nyertem vagy már csak a fáradtság játszik velem. Nyertem...

A tét nem volt nagy de a társoság Brilliáns!

Ezúton ragadom meg az alkalmat, hogy megköszönjem a lehetőséget Mr. Tabának és elbűvölő kedvesének valamint Mr Vargasnak az óriási tétekért.










Nincsenek megjegyzések: